معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا از راهیان نور به عنوان حرکتی
برای پاسداشت فرهنگ ناب دفاع مقدس یاد کرد و گفت: ترویج و تبلیغ این فرهنگ
باید هنرمندانه صورت گیرد.
به گزارش پایگاه خبری فجر شمال، علی ابراهیمی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلابا اظهار اینکه راهیان نور، حرکتی برای زنده نگهداشتن و پاسداشت فرهنگ
ناب دفاع مقدس و فرهنگی زندگی بخش و تکرار یک جامعه آرمانی است، افزود:
ترویج، تبلیغ و تبیین این فرهنگ باید هنرمندانه به تصویر کشیده شود تاآحاد جامعه به ویژه نسل آیند ساز و جوان از رشادتها، حماسهها که با خودباوری و ولایت مداری شهدا همراه بود، آگاه شوند.
وی با اظهار اینکه تصویر به هنرمندانه کشیدن
راهیان نور اگر با تبیین بلیغ همراه نباشد قطعاً راهی برای اثربخشی در
اعتقاد عمومی را پیدا نخواهد کرد، افزود: معاونت روابط عمومی و تبلیغات
سپاه کربلا برای تبیین بلیغ و به تصویر کشیدن هنرمندانه این فناوری نوین،
قرارگاه رسانهای شهید کابلی با محوریت گروه تلویزیونی این معاونت را راه
اندازی کرد.
ابراهیمی با بیان اینکه که با آغاز اعزام
کاروانهای راهیان نور از بهمن ماه 1401 تا پایان عید 48 اثر تلویزیونی
توسط قرارگاه رسانهای شهید کابلی استان مازندران با حضور گروههای
مستندساز و خبری گروه تلویزیونی معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا
در مناطق عملیاتی جنوب کشور تولید شده است، افزود: این آثار شامل 18 مستند
روایی و گزارشی از حضور کاروانهای راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی و
محلات و همچنین خدمت رسانیهای ستاد راهیان نور سپاه کربلا به زائرین
مازندرانی سرزمین نور، یک مستند داستانی با عنوان روایت محجوب، چهار برنامه
تلویزیونی بوده است.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا
ادامه داد: همچنین 15 کلیپ و نماهنگ تلویزیونی (روایتهای تبیینی به روز از
سیره شهدا و تشریح چگونگی رقم خوردن عملیاتهای بزرگ دفاع مقدس و نمایش
هنرمندانه از حضور و زیارت کاروانهای مازندرانی)، سه پخش زنده تلویزیونی
با همکاری صداوسیما مرکز مازندران از جمله برنامه سال تحویل و ویژه برنامه
عید نوروز در یادمان شهدای هفت تپه، یک برنامه زنده تلویزیونی با حضور
سرهنگ مجیدی معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلا، تهیه و
ارسال چهار گزارش خبری از حضور زائرین مازندرانی در سرزمین نور و نیز
گزارش خدمت رسانیهای ستاد راهیان نور سپاه کربلا در مناطق عملیاتی جنوب
کشور، تهیه و تولید دو تیزر تلویزیونی از دیگر تولیدات بوده است.
ابراهیمی گفت: علاوه بر تولید مستندهای
تلویزیونی، این قرارگاه قریب به 100 خبر از اردوهای راهیان نور تولید و در
اختیار رسانهها قرار داده شد که شامل 11 گزارش خبری، 38 گفت و گوی اختصاصی
خبری، 35 گزارش تصویری، 15 خبر برگزاری برنامهها با همکاری خبرگزاریها،
سایتها و پایگاههای خبری کشوری، استانی و محلی، بیش از 1000 خبر نشر و
بازنشر صورت گرفته است.
وی ادامه داد: معاونت روابط عمومی سپاه کربلا تمام تلاش خود را برای فناوری راهیان نور که به مثابه حبلالمتین دفاع مقدس است، بکار گرفته تا با جهاد روایت در استحکام و مقاومت بنیان پرشکوه انقلاب اسلامی در هماورد جنگ نرم، اثرگذار باشد.
مجید اسدی خبرنگار فجر شمال/
http://fajreshomal.ir/fa/News/21472/ترویج-و-تبلیغ-این-فرهنگ-باید-هنرمندانه-صورت-گیرد