مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از آمادگی این شرکت برای ارائه 50 خدمت به مشترکین و متقاضیان برق از طریق میز خدمت خبرداد.
چهارشنبه 7 اسفند 1398 - 13:14:18
مجید اسدی خبرنگار فجر شمال :مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از آمادگی این شرکت برای ارائه 50 خدمت به مشترکین و متقاضیان برق از طریق میز خدمت خبرداد.

مهندس رضا غفاری گفت: از 50 خدمتی که از طریق میز خدمت به مردم ارائه می‌شود 26 خدمت حضوری و 24 خدمت غیرحضوری می‌باشد و از 24 خدمت غیرحضوری، 8 خدمت آماده بهره برداری و 16 خدمت تا پایان سال جاری آماده ارائه می‌باشد و از 26 خدمت حضوری همه خدمات قابل ارائه می‌باشد.

وی تضییع حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از سرگردانی مردم در دستگاه‌های اجرایی، پیشگیری از امکان برقراری ارتباط غیر اصولی و مفسده آمیز کارکنان، ایجاد سلامت اداری و پاسخگو بودن کارکنان را از جمله اهداف استقرار میز خدمت برشمرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران خاطرنشان کرد: در این راستا با تشکیل کارگروه و طی جلسات مستمر، 50 خدمت احصاء و مقدمات لازم برای ارائه این خدمات به صورت حضوری و غیرحضوری فراهم شد.

غفاری تصریح کرد: با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته تا پایان سال 99 تعداد خدمات از 50 خدمت به 82 خدمت افزایش می‌یابد.

به گفته وی: نیروهایی که برای ارائه خدمات در میز خدمت بکار گمارده خواهد شد با برگزاری آزمون داخلی و از بین نیوهای استانی متخصص شناسایی و طی دوره آموزشی و بررسی‌های همه جانبه انتخاب می‌شوند.


http://fajreshomal.ir/fa/News/3657/مدیرعامل-شرکت-توزیع-نیروی-برق-مازندران-از-آمادگی-این-شرکت-برای-ارائه-50-خدمت-به-مشترکین-و-متقاضیان-ب
بستن   چاپ