مجید اسدی خبرنگار فجر شمال :رسول ظفرمند در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در همین راستا در نظر
است پزشکان همکار در سازمان بیمه سلامت (ستاد و ادارات کل استانی) نیز
برابر برنامه زمان بندی از طریق سامانه ارتباط مردمی 1666 سازمان بیمه
سلامت ، پاسخگوی تماس های ارجاعی ، ارائه راهنمایی و مشاوره هستند.
مدیرکل بیمه سلامت مازندران در ادامه افزود: برابر برنامه ریزی به عمل
آمده، سوالات تماس گیرندگان از طریق اپراتورهای 1666 به پزشکان ارتباط داده
شده و پاسخگویی در دو شیفت کاری ( شیفت اول از ساعت 8 صبح الی 4 بعد از
ظهر و شیفت دوم از ساعت 4 بعد از ظهر الی 10 شب) انجام خواهد شد.
وی در ادامه افزود: به منظور رفع نگرانی کارکنان و مراجعین محترم تمهیداتی
در کمیته بحران این اداره کل مصوب و اجرا شد که از مهمترین این موارد می
توان به: تشکیل جلسات رصد و بررسی وضعیت بیماری کرونا در سطح استان و اداره
کل، تهیه و توزیع دستکش و ماسک یکبار مصرف بین پرسنل، بررسی روزانه پرسنل
از نظر علائم بیماری ،افزایش مدت تائید خدمات بخاطر پیشگیری از مراجعات
مردم به ادارات،آموزش پرسنل ادارات و پرسنل دفاتر پیشخوان در پیشگیری از
بیماری،تهیه بروشور ، استند و پلاکارد اطلاع رسانی و راههای مقابله با
بیماری کرونا و نصب ارسال به ادارات و دفاتر پیشخوان سراسر استان، اطلاع
رسانی از طریق کانال پیامکی اداره کل و پیام رسان سروش،لغو جلسات و دوره
های آموزشی و اداری در سطح استان و استفاده از سیستم ویدئو کنفرانس ( غیر
حضوری )،مجهز کردن ستاد بحران اداره کل به اقلام مورد نیاز بهداشتی جهت
مقابله وجلوگیری از شیوع این ویروس،اطلاع رسانی از طریق روزنامه استان در
چند نوبت به منظور افزایش سطح آگاهی مردم عزیز و بیمه شدگان و ... اشاره
کرد.
http://fajreshomal.ir/fa/News/3669/مدیرکل-بیمه-سلامت-مازندران-خبر-داد-سامانه-1666-بیمه-سلامت-آماده-پاسخگویی-به-سوالات-مردم-درباره-کرونا