در بخش ویژه جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری کشور؛
روابط عمومی دانشگاه مازندران رتبه برتر را به خود اختصاص داد
دوشنبه 23 تير 1399 - 16:48:00
پایگاه خبری فجر شمال

گروه اندیشه: روابط عمومی دانشگاه مازندران رتبه برتر بخش ویژه «مدیریت سبز و مصرف بهینه منابع» جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری کشور را به خود اختصاص داد.
به گزارش پایگاه خبری فجر شمال، برگزیدگان «جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری کشور» 23 تیرماه 99 در آیینی با حضور دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مدیران ارشد این وزارت در محل سالن شهدای جهاد علمی برگزار شد، معرفی و تجلیل شدند
و  روابط عمومی دانشگاه مازندران رتبه سوم بخش ویژه «مدیریت سبز و مصرف بهینه منابع» جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری کشور را به خود اختصاص داد.
در این دوره از جشنواره، برای ایجاد رقابتی برابر و رعایت عدالت در ارزیابی و داوری آثار براساس دستورالعمل‌های موجود در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مبنی طبقه‌بندی، دانشگاه‌های سراسر کشور به چهار گروه (الف)، (ب)، (ج) و (د) تفکیک و در هر گروه در سه محور عمومی، رتبه‌های اول، دوم و سوم معرفی شدند. گروه پنجم نیز با توجه به نوع و ماهیت فعالیت‌ها، به پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم وفناوری تخصیص یافته است که در این گروه هم اعضا با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این جشنواره در سه محور عمومی شامل «اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه‌ها»، «تبلیغات و انتشارات در راستای اجرای مدیریت سبز» و «روابط عمومی الکترونیک» و دو محور ویژه شامل «مدیریت سبز و مصرف بهینه منابع» و «مسئولیت اجتماعی»برگزار شد.

در گروه (الف)، در بخش «اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه‌ها»، دانشگاه تهران رتبه اول، دانشگاه علامه طباطبایی رتبه دوم و دانشگاه فنی و حرفه‌ای رتبه سوم را بدیت آورد.
در بخش «تبلیغات و انتشارات در راستای اجرای مدیریت سبز» دانشگاه صنعتی اصفهان رتبه نخست، دانشگاه شیراز رتبه دوم و دانشگاه تبریز رتبه سوم را از آن خود کرد.
در بخش «روابط عمومی الکترونیک»، دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، خواجه نصیرالدین طوسی و تربیت مدرس به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
در گروه (ب)، در بخش «اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه‌ها»، دانشگاه سمنان رتبه اول، دانشگاه بیرجند رتبه دوم و دانشگاه کاشان رتبه سوم را بدست آورد.
در بخش «تبلیغات و انتشارات در راستای اجرای مدیریت سبز» دانشگاه گیلان رتبه نخست، دانشگاه علوم کشاورزی گرگان رتبه دوم و دانشگاه الزهرا (س) حایز رتبه سوم شد.
در بخش «روابط عمومی الکترونیک»، دانشگاه‌های شهیدچمران اهواز، الزهرا (س) و گیلان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
درگروه (ج)، در بخش «اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه‌ها»، دانشگاه حکیم سبزواری رتبه اول، دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) رتبه دوم و دانشگاه مراغه رتبه سوم را بدست آوردند.
در بخش «تبلیغات و انتشارات در راستای اجرای مدیریت سبز» دانشگاه هنر اسلامی تبریز رتبه نخست، دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) رتبه دوم و دانشگاه تفرش به رتبه سوم دست یافت.
در بخش «روابط عمومی الکترونیک»، دانشگاه‌های شهرکرد، حکیم سبزواری و شهیدمدنی آذربایجان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در گروه (د)  در بخش «اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه‌ها»، دانشگاه کوثر بجنورد به رتبه اول و دانشگاه کاشمر  به رتبه دوم دست پیدا کردند.
در بخش «تبلیغات و انتشارات در راستای اجرای مدیریت سبز» دانشگاه کوثر بجنورد رتبه نخست و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی رتبه دوم را از آن خود کرد.
در بخش «روابط عمومی الکترونیک» نیز دانشگاه بزرگمهر قائنات شایسته تقدیر شناخته شدند.
در گروه پنجم که شامل پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم وفناوری است.
در بخش «اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه‌ها»، پارک علم و فناوری یزد رتبه اول، پارک علم و فناوری آذربایجان غربی رتبه دوم و موزه علوم و فناوری حائز رتبه سوم شد.
در بخش «تبلیغات و انتشارات در راستای اجرای مدیریت سبز»، پارک علم و فناوری مازندران رتبه نخست و موزه علوم و فناوری رتبه دوم را از آن خود کرد.
در بخش «روابط عمومی الکترونیک»، پارک‌های علم و فناوری کردستان، فارس و خراسان رضوی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
هم چنین در بخش ویژه این دوره از جشنواره که حول دو محور ویژه شامل «مدیریت سبز و مصرف بهینه منابع» و «مسئولیت اجتماعی» برگزار شد.
در بخش«مدیریت سبز و مصرف بهینه منابع»، دانشگاه اصفهان رتبه اول، دانشگاه رازی کرمانشاه رتبه دوم و دانشگاه مازندران رتبه سوم این بخش را به خود اختصاص داد.
در بخش «مسئولیت اجتماعی» نیز دانشگاه شهید چمران اهواز رتبه نخست، دانشگاه علامه طباطبایی رتبه دوم و دانشگاه‌های شهید بهشتی و بوعلی سینا به طور مشترک رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است که حسین یحیی زاده، مدیر روابط عمومی دانشگاه مازندران دراین جشنواره  با ارائه تمثیلی از روابط عمومی مبنی بر اینکه روابط عمومی مانند عصا است، زمین می‌خورد اما مانع زمین خوردن دیگر بخش‌های سازمان می‌شود، اظهار داشت: از جمله اقدامات صورت گرفته در منطقه
2 کشور می‌توان به برگزاری 25 دوره مهارت‌افزایی برای توانمندسازی همکاران، 7 جشنواره تجلیل از خبرنگاران حوزه، 3 جشنواره فیلم کوتاه و اشاره کرد.
دبیر منطقه دو کشور در ادامه سخنان خود به ارایه پیشنهاداتی در راستای ارتقای روابط عمومی دانشگاه‌ها پرداخت که از آن جمله می‌توان به "راه‌اندازی بزرگ‌ترین شبکه مجازی اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری کشور"، "راه‌اندازی بزرگ‌ترین گروه مجازی رسانه‌های گروهی سراسر کشور" و "تغییر روز روابط عمومی و ارتباطات( 27اردیبهشت) به "هفته‌ روابط عمومی و ارتباطات" در تقویم ملی اشاره کرد.

پایگاه خبری فجر شمال ضمن تبریک به مدیریت روابط عمومی دانشگاه مازندران آرزوی توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه الهی خواستار است.
حمید رضا گل محمدی تواندشتی
انتهای پیام


http://fajreshomal.ir/fa/News/5343/روابط-عمومی-دانشگاه-مازندران-رتبه-برتر-را-به-خود-اختصاص-داد
بستن   چاپ