رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان فریدونکنار؛
سازمان تبلیغات اسلامی در چهارچوب سیاستهای مقام معظم رهبری اداره می شود.
سیاست و جامعه
بزرگنمایی:
گروه اجتماعی: رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان فریدونکنار گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در سال ۱۳۶۰ به فرمان احضرت امام (ره) تأسیس شد و در چهارچوب سیاستهای مقام معظم رهبری اداره می شود.
گروه اجتماعی: رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان فریدونکنار گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در سال 1360 به فرمان احضرت امام (ره) تأسیس شد و در چهارچوب سیاستهای مقام معظم رهبری اداره می شود.
به گزارش پایگاه خبری فجر شمال، حجتالاسلام نجفی رئیس سازمان تبلیغات شهرستان فریدونکنار در نشست خبری با رسانههای خبری این شهرستان شهرستان با اشاره به تاریخچه سازمان تبلیغات گفت: در سال 1360 به فرمان امام این سازمان تأسیس شد،
این سازمان در چهارچوب سیاستهای مقام معظم رهبری اداره می شود.
وی افزود: یکی از قسمتهای شاخص سازمان تبلیغات اعزام مبلغان دینی در ایام ماه مبارک رمضان و محرم و هم چنین محورهای حوزه قرآنی در کنار تشکلهای دینی در اعزام است
سازمان تبلیغات در جلسات کمیسیون و ستادهای شهرستانی عضویت دارد.
نجفی ادامه داد: اداره تبلیغات در همه مرحله های فرهنگی، سیاسی، مذهبی فعالیت گسترده دارد، هرچه از زمان تأسیس سازمان جلوتر آمده ایم نقش موثرتری در انجام خیلی از کارها را داشتیم، با ورود سازمان به کارهای اجتماعی، مردمی، زلزله، سیل، کرونا،مراسمات کفن و دفن عزیزان و رزمایشهای همدلی کمک های معیشتی همه روحانیون در این مسائل حضور موثری داشتند .
رییس سازمان تبلیغات شهرستان فریدونکنار با ارایه این مطلب که سازمان تبلیغات یک سازمان مردمی است خاطرنشان کرد: در بحث تبلیغات مانند قبل هم از روش سنتی و هم با ارتقاء کیفیت به رسانههای مجازی ورود کردهایم، اکثر نشست های آموزشی و توجیهی از طریق رسانه ها اجرا می شود و نقش عزیزان در فضای مجازی باید و سیعتر و تاثیرگذارتر باشد.
وی ادامه داد: تهیه خبر از طریق شما اصحاب رسانه خودش یک تبلیغ حساب می شود، به اعتقاد ما هرکس در زمینه فرهنگی و ترویج دین فعالیت کند خودش یک مبلغ دینی حساب می آید، خبرنگاران با تهیه خبر تبلیغی در زمینه پیش گیری از آسیب های فرهنگی اجتماعی بسیار تاثیر گذار هستند.
نجفی با ارایه این مطلب که سازمان تبلیغات در هر جا و هر زمان احساس کند که باید حضور داشته باشد ورود پیدا میکند . اظهار کرد: در بحث انتخابات و در حضور حداکثری به سفارش رهبری نقش موثری داشتیم ، حضور حداکثری مردم نشان از رضایت انتخابات بود. نقش سازمان تبلیغات بسیار گسترده است و تنها به ایام ماه محرم و ماه رمضان و اعزام روحانیون ختم نمی شود.
در پایان این نشست نجفی در پاسخ به سوال خبرنگار ما بابت نقش سازمان تبلیغات در بحث تبلیغ فرزند آوریگفت: : مبلغین در ایام خاص همانند ولادت حضرت زهرا و حضرت معصومه تبلیغات گستردهای دارند اما این کافی نیست و باید تشویق گستردهایی انجام شود یک زمانی می گفتند فرزند کمتر زندگی بهتر اما الان جمعیت کشور رو به پیری است و باید برای فرزندآوری تشویق و تبلیغات زیادی انجام شود.
زهرا یزدانی
خبرنگار پایگاهخبری فجر شمال
انتهای پیام
- جمعه ۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵:۱۶
- ۵۱۸ بازدید
- منبع: توحید یوسفی