آخرین مطالب

اخبار انتظامی مازندران در پنجم مهر ماه سیاست و جامعه

اخبار انتظامی مازندران در پنجم مهر ماه

  بزرگنمایی:

به گزارش پایگاه خبری فجر شمال، اخبار انتظامی استان مازندران در روز پنجم مهر ماه به این شرح است.

وداع مردم قدرشناس "چالوس" با شهید مدافع امنیت
مردم قدرشناس شهرستان "چالوس" صبح امروز با پیکر شهید مدافع امنیت استواریکم شهید "پوریا عبادی جامخانه" وداع کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت استواریکم شهید "پوریا عبادی جامخانه" امروز پنج شنبه 5 مهرماه 1403 در شهرستان چالوس با حضور فرماندهان، مسئولان ارشد نظامی و انتظامی و کارکنان نیروهای مسلح استان و سردار "فتحی زاده "رئیس سازمان حفاظت اطلاعات فراجا برگزار شد .
این گزارش حاکی است، مراسم وداع با این شهید گرانقدر صبح امروز در محل خدمت وی در شهر مرزن آباد با حضور همرزمانش و مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان چالوس برگزار شد و سپس نماز میت توسط امام جمعه شهرستان بر پیکر وی اقامه شد.
سردار مفخمی فرمانده انتظامی استان مازندران ضمن قدردانی از حضور گرم و پرشور مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان چالوس و استقبال از این شهید و نیروهای مسلح استان ، گفت: مراسم وداع با پیکر این شهید جان برکف امسب در زادگاهش روستای جامخانه میاندورود برگزار خواهد شد .
وی افزود: پیکر این شهید شجاع و دلیر فردا جمعه بر روی دستان مردم شهید پرور مازندران در شهر سورک میاندورود تشییع و در زادگاهش روستای جامخانه خاکسپاری خواهد شد.
گفتنی است، استواریکم شهید پوریا عبادی در روز سه شنبه سوم مهرماه سال جاری در درگیری با سارقان مسلح در محور کندوان مجروح و به فیض رفیع شهادت ناتئل آمد. یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.  
-----------------------------------
محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز شنبه، هفتم مهر ماه در محورهای مواصلاتی کرج - چالوس، هراز و فیروزکوه خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ "یدالله جهان تاب" در تشریح این خبر بیان داشت: با توجه به تعطیلات پایان هفته و استفاده حداکثری هموطنان از این فرصت برای سفر به شمال کشور، تمهیدات ترافیکی ویژه ای جهت کاهش تصادفات و افزایش احتمال سلامتی مسافران در دستور کار پلیس راه قرار گرفت.
وی از ممنوعیت تردد هرگونه موتورسیکلت در محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان تا ساعت 6 صبح روز شنبه مورخ 7 مهر ماه جاری خبر داد و از بلامانع بودن آمد و شد وسایل نقلیه امدادی در مسیرهای ذکر شده، خبر داد.
رئیس پلیس راه استان مازندران تصریح کرد: ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از کرج به چالوس همچنان ادامه داشته و در صورت سنگین بودن حجم ترافیک در روز جمعه با صلاحدید ماموران پلیس راه، محدودیت ترافیکی مقطعی به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد.
سرهنگ جهان تاب خاطرنشان کرد: در روز جمعه 6 مهر محدودیت آمد و شد از ساعت 14 از بزرگ راه تهران به سمت چالوس برای خودروها اعمال و از ساعت 15 همین روز از ابتدای پل زنگوله به سمت شمال کاملا مسدود و این محور از ساعت 17 از مرزن آباد به سمت تهران تا ساعت 23 مسیر یک طرفه خواهد شد.
رییس پلیس راه استان ضمن بیان اینکه مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، اظهار داشت: تردد خودروهایی که قصد عزیمت به سمت چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت 11 از میدان امیر کبیر به سمت چالوس ممنوع است.
وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلرها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از 12 تا ساعت 24 روز چهارشنبه 4 مهر ماه و همچنین از ساعت 7 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و جمعه، پنجم و ششم مهر ماه از این محور ممنوع است.
جهان تاب همچنین یاد آور شد: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی و روز جمعه ششم مهر ماه بصورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.
-----------------------------------
خبر فوری// انسداد محور کندوان به دلیل عبور احشام عشایر و دامداران
رئیس پلیس راه استان مازندران از انسداد محور کندوان به دلیل عبور احشام عشایر و دامداران در منطقه ولی آباد در روز یک شنبه 8 مهر ماه از ساعت 2 صبح تا 15 عصر خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ "یداله جهان تاب" در تشریح این خبر، گفت: به دلیل عبور احشام عشایر و دامداران در منطقه ولی آباد، محدودیت های ترافیکی در محور کندوان به اجرا در خواهد آمد.
وی، افزود: به همین منظور تردد وسایل نقلیه در روز یک شنبه 8 مهر ماه از ساعت 2 صبح تا 15 عصر به مدت 15 ساعت در محور کندوان ممنوع است.
رئیس پلیس راه استان مازندران، تصریح کرد: رانندگانی که قصد تردد از این محور را دارند ضمن مدیریت سفر خود می توانند از محورهای جایگزین "فیروزکوه و هراز" تردد کنند.
سرهنگ جهان تاب از رانندگان وسایل نقلیه خواست در زمان اعمال محدودیت با صبر و حوصله و رعایت قوانین و مقررات پلیس راهور و عوامل راهداری را در اجرای ماموریت یاری کنند و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.#
-----------------------------------
زمین گیر شدن اراذل و اوباش مسلح در "آمل"
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری 4 اراذل و اوباشکه با چاقو کشی و تیراندازی باعث رعب و وحشت شهروندان می شدند، خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ" مجید باقری" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر تیراندازی و چاقوکشی و درگیری منجر به جرح در یکی از مناطق شهرستان، بررسی موضوع خبر به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری 11 آمل از دستگیری  4 اراذل و اوباشکه با چاقو کشی و تیراندازی باعث رعب و وحشت شهروندان می شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی و شگرد های خاص پلیسی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.
-----------------------------------
کشف 20 دوچرخه مسروقه از یک مالخر در آمل
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف 20 دوچرخه مسروقه از یک مالخر در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار حبرگزاری پلیس، سرهنگ "مجید باقری" در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی بررسی های همه جانبه ماموران کلانتری 11  یکی از مالخران را شناسایی و در اقدام پلیسی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل، تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 20 فقره سرقت دوچرخه در این شهرستان اعتراف و اموال مسروقه از وی کشف شد.
سرهنگ باقری با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و راهی زندان شد، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، در صورت مشاهده افراد ناشناسی که بدون جهت در محدوده محل سکونت آنان پرسه می زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .
-----------------------------------
کشف بیش از 3 هزار نخ سیگار قاچاق در قائم شهر
سرپرست انتظامی شهرستان قائم شهر از کشف بیش از 3 هزار نخ سیگار قاچاق از یک واحد صنفی در آن شهرستان خبر داد.
 سرهنگ "حسن بابایی" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، اظهارداشت: در پی خبر واصله مبنی بر عرضه و فروش کالای دخانی قاچاق در یک باب واحد صنفی، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه با حضور مأموران انتظامی کلانتری 11 در محل، طی بازرسی از واحد صنفی مذکور، 3 هزار و 563 نخ سیگار فاقد مجوز و قاچاق به همراه 35 بسته تنباکو غیر مجاز کشف و متهم دستگیر شد.
سرپرست انتظامی شهرستان قائم شهر ادامه داد: متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
سرهنگ بابایی در پایان از شهروندان خواست هر گونه گزارشات خود را از طریق سامانه 110 مرکز فوریت های پلیسی اعلام کنند.
-----------------------------------
کشف لوازم آرایشی قاچاق در سوادکوه
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از توقیف یک خودروی ام وی ام و کشف بیش از 119 قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق در شهر زیراب این شهرستان، خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس سرهنگ "سعید مهدوی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کنترل خودروهای عبوری، ماموران گشت کلانتری 13 زیراب در حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی MVM مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی، 119 قلم انواع لوازم آرایشی فاقد مجوز و قاچاق کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه با بیان اینکه ارزش تقریبی این محموله برابر نظر کارشناسان 580 میلیون ریال برآورد شد، تصریح کرد: در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم نیز دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی شد.
سرهنگ مهدوی در پایان با تأکید بر تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا ، خاطرنشان کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر مبارزه با قاچاق، ماموران انتظامی با اقتدار با سودجویان و مخلان امنیت اقتصادی کشور مقابله خواهند کرد.
-----------------------------------
دستگیری سارق منزل در نوشهر
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری سارق منزل در نوشهر و کشف 4 فقره سرقت منزل در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "علی اکبر درویشی" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، در تشریح این خبر  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل در حوزه استحفاظی شهرستان و شکایت شاکیان پرونده و اخذ اظهارات آنها، شناسایی و دستگیری عوامل سرقت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی بیان داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد سارق با استفاده از تاریکی شب و عدم حضور مالک اقدام به سرقت می کرد که بلافاصله با هماهنگی قضایی و اقدامات قانونی، دستگیری سارق انجام گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر افزود: در تحقیقات و بازجویی بعمل آمده متهم به 4 فقره سرقت منزل اعتراف و از مخفیگاه نامبرده اموال سرقتی شامل (بخاری –تلویزیون –فرش و لوازم منزل) کشف و سارق پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.
سرهنگ درویشی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با قاطعیت با سارقان و افرادی که نظم و امنیت جامعه را بهم بزنند برخورد می کند و آنها هرگز احساس امنیت نخواهند کرد و اجازه نمی دهیم امنیت و آسایش را از شهروندان سلب نمایند.



نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

اخبار انتظامی مازندران در پنجم مهر ماه

مشارکت بیش از 2 میلیارد تومانی خیرین ساروی در قرض ماندگار

یادواره 220 شهید قرآنی مازندران برگزار می‌شود

قرار گرفتن اعضای هئیت علمی دانشگاه علم و فناوری مازندران در فهرست پژوهشگران برتر جهان

رسیدگی به 400 درخواست در دیدار مردمی مسئولان قضایی مازندران در بهشهر

یادداشت عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به مناسبت روز ملی آبزیان

ترخیص 150 بیمار نیازمند از بیمارستان‌های شهرستان بهشهر

رونمایی از 7 وقف جدید شهرستان جویبار در هفته وقف

برنامه های دفاع مقدس با آثار ماندگار همراه باشد

معرفی برگزیدگان جشنواره‌های «سرو سرخ» و «از قال تا حال» در مازندران

جان تمام کارگران معادن ذغال سنگ مازندران در خطر است

استاندار مازندران: وقف در تمدن اسلامی نقش والا و ارزشمندی داشته است

یک طلا، دو نقره و یک برنز را به خود اختصاص دادند

عدالت، آزادی، برابری، مشورت، و مردم‌سالاری از ویژگی‌های بارز حکومت نبوی است

معرفی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد از سوی وزیر کشور

فاز نخست شبستان آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) آمل به بهره‌برداری رسید

دستگیری دخترقاتل 18ساله کمتر از 2ساعت در بابل

اخبار کامل انتظامی مازندران دوم مهر ماه

افتتاح و کلنگ‌زنی 40 پروژه سرمایه‌گذاری موقوفات طی هفته وقف در مازندران

وقف در حوزه‌های آموزشی و درمانی کارگشا است

ثبت 2 وقف جدید درمانی به ارزش 450 میلیارد ریال در بهشهر

مجوز راه اندازی اولین مرکز نیکوکاری تخصصی قرض الحسنه امداد ولایت به خیر طلایی سوادکوهی

آیین گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه مازندران

توزیع 300 بسته تحصیلی بین دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت امداد رامسر

نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی جدیدبا شعار "برای ایران، برای مدرسه"

عکس I جشن آغاز سال تحصیلی 1403 در بابلسر

مرکز نیکوکاری «بیت الرضا» در محمود آباد و مرکز نیکوکاری «کریم اهل بیت» در سرخ رود افتتاح شد.

کشف 20 تن چوب جنگلی قاچاق در شهرستان نور

عواقب قانونی جعل کارت معافیت یا پایان خدمت سربازی

آیین جشن میلاد پیامبر اعظم (ص)، امام جعفر صادق (ع) در ساری برگزار شد

پیام رئیس دانشگاه علم و فناوری مازندران به مناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس

دلیران دفاع مقدس نگینی درخشان بر تارک انقلاب اسلامی هستند

مهارت کنترل خشم در زندگی زناشویی

85 وقف جدید در مازندران ثبت شد

توقیف خودروی پژو با 15 حکم قضایی در بهشهر

بیست و هشتمین سالگرد زنده یاد مرحوم مهندس محمد مجدآرا

یادواره شهدای قرآنی در استان برگزار می شود

تمدید مهلت نام‌نویسی بیمه تکمیلی ویژه اصحاب فرهنگ، هنر

نشست هم‌اندیشی وقف با حضور اعضای مجمع نمایندگان مازندران برگزار شد

رزمایش توزیع بسته تحصیلی برای دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد سیمرغ

دیدار فرماندار سیمرغ از پدر شهید گرانقدر سیدمهدی صالحی

نشست هماهنگی برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در نکا برگزار شد

مجوز تاسیس نخستین کانون حامیان قرض نیکو کشور به خیر طلایی بابلی

همه ما مدیون و مرهون مجاهدت‌ها و ایثارگری های شهدای عزیز هستیم

نقش یمن در جریان غزه بسیار مهم است.

سرپرست کمیته طناب کشی شهرستان نور منصوب شد

برپایی سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در قائم‌شهر

1000 سند اجاره موقوفات مازندران بروزرسانی شد

ضرورت پرداخت حق وقف توسط ادارات مازندران

اوقاف مازندران در تثبیت مالکیت موقو فات و تهیه نقشه سامانه کاداس پیشتاز است