مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از آمادگی این شرکت برای ارائه 50 خدمت به مشترکین و متقاضیان برق از طریق میز خدمت خبرداد.
علم، فناوری و بازی
بزرگنمایی:
مجید اسدی خبرنگار فجر شمال :مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از آمادگی این شرکت برای ارائه 50 خدمت به مشترکین و متقاضیان برق از طریق میز خدمت خبرداد.
مهندس
رضا غفاری گفت: از 50 خدمتی که از طریق میز خدمت به مردم ارائه میشود 26
خدمت حضوری و 24 خدمت غیرحضوری میباشد و از 24 خدمت غیرحضوری، 8 خدمت
آماده بهره برداری و 16 خدمت تا پایان سال جاری آماده ارائه میباشد و از
26 خدمت حضوری همه خدمات قابل ارائه میباشد.
وی
تضییع حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از سرگردانی مردم در
دستگاههای اجرایی، پیشگیری از امکان برقراری ارتباط غیر اصولی و مفسده
آمیز کارکنان، ایجاد سلامت اداری و پاسخگو بودن کارکنان را از جمله اهداف
استقرار میز خدمت برشمرد.
مدیرعامل شرکت
توزیع نیروی برق مازندران خاطرنشان کرد: در این راستا با تشکیل کارگروه و
طی جلسات مستمر، 50 خدمت احصاء و مقدمات لازم برای ارائه این خدمات به صورت
حضوری و غیرحضوری فراهم شد.
غفاری تصریح کرد: با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته تا پایان سال 99 تعداد خدمات از 50 خدمت به 82 خدمت افزایش مییابد.
به
گفته وی: نیروهایی که برای ارائه خدمات در میز خدمت بکار گمارده خواهد شد
با برگزاری آزمون داخلی و از بین نیوهای استانی متخصص شناسایی و طی دوره
آموزشی و بررسیهای همه جانبه انتخاب میشوند.
- چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴:۱۸
- ۵۹۷ بازدید
- فجر شمال