بزرگنمایی:
گروه سیاسی و اجتماعی: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران نوزدهم اذر ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات گفت: سامانه امداد هوشمند از ششم آذر ماه شروع به کارکرده است و تمامی مددجویان و نیازمندان با ورودبه این سامانه می توانند درخواست ها و نیاز های خود را بصورت خود اظهاری ثبت کنند.
گروه سیاسی و اجتماعی: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران نوزدهم اذر ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات گفت: سامانه امداد
هوشمند از ششم آذر ماه شروع به کارکرده است و تمامی مددجویان و نیازمندان
با ورودبه این سامانه می توانند درخواست ها و نیاز های خود را بصورت خود
اظهاری ثبت کنند.
به گزارش پایگاه خبری فجر شمال، سید موسی عمادی ترکامیمعاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران نوزدهم آذر ماه 1400 در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات با اشاره به اینکه در مازندران 79 هزار و 900
خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند
هستند، اظهار کرد:کمیته امداد مازندران از ششم آذر ماه جاری همزمان با
سراسر کشور با هدف تسریع خدمت رسانی به جامعه هدف ادامه ماموریت های این
نهاد حمایتی را در سامانه امداد هوشمند پی گیر است.
وی افزود: سامانه امداد
هوشمند از
نهم آذر ماه تا 30 دی ماه سال جاری در حال بارگزاری و ویرایش اطلاعاتی که
از سیستم جامع امداد(سیستم قدیم) بوده و مددکاران به تعداد پرونده مددجویی
که در اختیار دارند، نسبت به ثبت و ویرایش و بروزرسانی اطلاعات خانواده ها
از طریق نیازسنجی ، اقدام می کنند.
وی ادامه داد: سامانه امداد
هوشمند برای شناسایی و شفاف سازی اطلاعات نیازمندان
استان راه اندازی شده و دارای 32 فرایند بوده و دو فرایند ویرایش اطلاعات و
خروج از حمایت فعال است و به 27 وب سرویس و دیتاهای سایر سازمان ها وصل
بوده و استعلام اطلاعات را انجام می دهند.
عمادی ترکامی تصریح کرد: بعد از چند دهه فعالیت کمیته امداد، شاهد یک جهش در
سامانه اطلاعات و بهبود روشها و تسریع در ارایه خدمت به مددجویان خواهیم
بود و با راه اندازی این سامانه بجای مراجعات حضوری افراد، درخواست ها
بصورت غیر حضوری بررسی می شود و متقاضیان دریافت خدمت می توانند با مراجعه
به این سامانه درخواست خود را از این طریق ثبت و پی گیری کنند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران با ارایه این مطلب که سامانه امداد
هوشمند از 14 روز گذشته شروع بکار کرده است. خاطرنشان کرد: تعداد 28هزار
و 600 خانوار پرونده مددجویی پالایش شد که تعداد 70 پرونده از طریق خود
اظهاری مددجویان و تعداد 5860 پرونده توسط مددکاران مراکز نیکوکاری و تعداد
22هزار و 670 پرونده از سوی مددکاران با مراجعه به درب منازل مددجویان
نسبت به پالایش و بروزرسانی اطلاعات در سامانه بوده است.
خبرنگار پایگاه خبری فجر شمال
مجید اسدی
انتهای پیام